تلخ نویسی های لقمانعلی:

Saturday, February 02, 2008

درسوگ بورقانی

وقتی این خبر راخواندم،خیلی دلم سوخت. زیرلب برای این که خدا متوجه نشود گفتم خودمانیم آ این خداوند تبارک و تعالی هم در این مملکت گل وبلبل پارتی بازی می کند! عده ای مثل همین بورقابی خدابیامرز اول چل چلی شان می روند ولی بعضی ها، هم تا مرز صد سالگی شان می مانند و تازه آن موقع هم یا از پله می افتند و بیهوش می شوند و بعد به هوش نمی آیند یا احتمالا پرخوری می کنند و معده شان نمی کشد و به رحمت خدا می روند. بهرحال من فکر می کنم ما درایران عزیز، دو تا متوسط طول عمر داریم یکی برای کسانی مثل بورقانی، ومهران قاسمی که حتما باید کمتر از 50 سال باشد و یکی هم برای این از مابهتران که یک کم بالا وپائین به 100 طعنه می زند.
من با این بورقانی خدابیامرز هیچ آشنائی، سابقه، فامیلی، نزدیکی سیاسی و غیر سیاسی نداشتم ولی امروز که فهمیدم درسن 48 سالگی دیگر نیست، خیلی دلم سوخت. آخه می دونین، خیلی نو بود....

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com