تلخ نویسی های لقمانعلی:

Monday, June 16, 2008

شیوه مدیریت زیادی مدرن ایران!

براساس این گزارش، « تعدادی از اراذل واوباش» درمقابل پارک ملت تجمع غیر قانونی برگزارکردند. گزارش ادامه می دهد «تجمع كنندگان كه تعداد آنها علیرغم فراخوان وسیع رادیوهای اجنبی از صد تا 150 نفر فراتر نمی رفت، همچنین خواستار آزادی عباس پالیزدار متهم به برخی مسائل مالی و نشر دروغ و اكاذیب شدند».
اگرچه تعداد از صد تا 150 نفر بود ولی در اینجا می خوانیم که «رئیس كل دادگستری استان تهران از بازداشت 200 نفر از افرادی كه اقدام به تجمع غیرقانونی در پارك ملت تهران كرده بودند، خبرداد».
شما را نمی دانم ولی من پاک گیج شده ام و حسابم، حسابی خراب شده است. یعنی من الان نمی دانم 150 بیشتر است یا 200چون اگر 200 بیشتر باشد، معلوم نیست بقیه را ازکجا آورده اند؟ البته یک احتمال می تواند این باشد که خانم ها و آقایانی که برای تظاهرات رفته بودند، حداقل یک تعداد قابل توجهی شان- البته تعدادشان اگر 100 نفر بوده باشد، که همه شان- پا به ماه حامله بودند و همین که پای سربازان گمنام امام زمان به پارک ملت رسید، بچه زائیدندو چون جمهوری اسلامی اصرار دارد که ارقام دقیق به مردم بدهد- درست مثل ارقامی که راجع به تورم، بیکاری، صندوق ذخیره ارزی دراختیار مردم می گذارد- مجبور شد که رقم واقعی را بیان کند که اگرچه « اراذل واوباش» فقط 100 تا 150 نفر بودند ولی ما 200 نفر را دستگیر کرده ایم! البته آقای احمدی نژاد درحالی که به مطبوعات داخلی شدیدا حمله می کرد افزود، ارقام در هر دومورد درست است و نباید درآن هیچ گونه دخل وتصرفی صورت بگیرد. به عقیده آقای رئیس جمهور، همه این ها پی آمد مدیریت آقا امام زمان است. کسانی که بازداشت شده اند همه شان در این گردهمآئی غیرقانونی شرکت نداشتند بلکه خیال داشتند برای روز 18 تیر ماه بریزند بیرون و شلوغ کنند. ولی آقا امام زمان، با پیامی که برای دفتر من فرستادند اسم و اسامی این متخلفان را بیان فرمودندکه این مزاحمین آینده هم در یک عملیات ضربتی از سوی سربازان گمنام امام زمان دستگیرشدند.

|

2 Comments:

  • سلام لقمانعلی
    چه مراجع تقلید بامزه ای داری اجازه میدی تا من اصلن از خودت تقلید کنم؟

    By Anonymous Anonymous, at 10:13 AM  

  • مریم خانم: با سلام از لطف و مرحمت شما متشکرم من متاسفانه هنوز کتاب توضیح المسائل ندارم و در نتیجه صلاحیت ندارم تا دیگران مقلد من بشوند ولی با هم می توانیم مقلد این اساتید حوزه علمیه بشویم. البته اگرمی شد از اسایتد و علمای مرحوم تقلید کرد که من حتما مقلد دهخدا می شدم. بهرحال بازهم از لطف شما ممنونم. خواهش می کنم باز هم سر بزنید و درمورد راهنمائی شما هم التماس دعا دارم.
    لقمانعلی

    By Anonymous Anonymous, at 6:13 PM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com