تلخ نویسی های لقمانعلی:

Tuesday, January 05, 2010

فوتبال و زنانه/مردانه کردن طبابت درایران:

من این مطلب طولانی را 15 ماه پیش نوشتم. الان دیدم بد نیست بگذارمش اینجا، شاید به یک بار خواندن می ارزید. لقمان
این روزها به هر كجا كه می روید همگان از بازی های المپیک پکن و دست آوردهای سوپردرخشان جمهوری اسلامی حرف می زنند. بی انصاف ها، اصلا هیچ مدالی برای دیگر کشورها باقی نگذاشتند! تعدادی ازایرانیان گرامی مقیم كشورهای مختلف، خودشان را به آب و آتش زدندو به راستی چه كار نیكوئی نیز كردند، تا درطول این مسابقات در پکن باشند و پیروزی های چشمگیر اعضای تیم های مختلف ایران را تماشا كنند. بنده كه نه پولش را داشتم ونه ویزایش را، طبیعتا نتوانسته بودم به چین بروم. به سرم زده بود كه خودم را بیاندازم به دریای مانش و شنا كنان خودرا به طور قاچاقی به فرانسه برسانم و بعد گوشه جاده بایستم و با انگشتم به رانندگان بیلاخ بدهم شاید مرا سوار کرده و با خودشان ببرند و این طوری خودم را با حداقل هزینه برسانم به پکن . خوشبختانه قبل از این كه خودم را به آب بیاندازم، به یادم آمد كه شنا بلد نیستم و این كار را نكردم.....
متن کامل

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com