تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, January 01, 2010

ماو وکیل الدوله های ما !

همین که وارد شدم به عمه خانم سلام کردم. عمه خانم که از جای دیگری عصبانی بود گفت سلام و زهرمار گفتم عمه خانم خدا بد نده باز چی شده! گفت می خواستی چی بشه تو روخدا به این مفت خوارها نگاه بکن به جای این که خبر مرگشون کسری بودجه را یه کاریش بکنن و یا یه فکری برای تورم بکنن، توی مجلس را ه می رن و شعار می دن! گفتم عمه خانم شما سخت نگیرین درهمیشه تاریخ وکیل الدوله ها نوکر خان بودن نه نوکر بادمجان....عمه خانم گفت لقمان خدا شفات بده اینها چی که می گی گفتم یه خانی گف بادمجان غذای مزخرفیه نوکرش گف حق با شماست بادمجان غذای مزخرفیه. یه مدت بعدکه خان سرحال بود و غذای بادمجان به او مزه کرده بود گفت بهتر از بادمجان غذائی نیس نوکرش گفت حق با شماست بهتر از بادمجان غذائی نیست. خان که عصبانی شده بود یقه اش رو گرف که مرتیکه منو دست انداختی! گفتم بادمجان مزخرفه تو هم گفتی مزخرفه گتفم از بادمجان بهتر نیس و تو هم همین رو می گی نوکرش گف آخه خان: من نوکر خان ام نه نوکر بادمجان.... حالا شده وضعیت این وکیل الدوله های ما!!

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com