تلخ نویسی های لقمانعلی:

Sunday, January 10, 2010

امام جمعه مشهد علت بیماری قلبی را کشف کرد !

سی سالی می شود که سئوالی درذهن دارم و برایش جوابی هم نیست. من که در نوجوانی هم قهرمان پرش با نیزه بودم و هم دراوقات دیگر وزنه برداری می کردم چرا باید در جوانی بیماری قلبی بگیرم؟ نه اضافه وزن داشتم و نه ناپرهیزی می کردم. اگرچه بعضی وقتها با دوستان ناباب دود و دمی داشتیم ولی هیچوقت لب به سیگار نزدم. با این که دراین آباد شده تا دلتان بخواهد میخانه هست و بار ولی حتی یک بار هم به این جور جاها نرفتم تا لبی تر بکنم. با این همه، نزدیک به سی سال پیش قلبم به قول پوکربازها، پارول داد و چیزی نمانده بود که تقش هم دربیاید و من هیچ گاه علت اش را نفهمیدم. ولی امروز داشتم متن سخن رانی علمی و دانشمندانه شبه آیت الله علم الهدی را درنماز جمعه دیروز می خواندم دیدم ای دل غافل جواب سئوال مرا این شبه آیت الله داده است. او گفت « اما آنچه مسلم است اگر حجاب از مرز كمال خود زاويه پيدا كند به همان اندازه توليد فساد خواهد كرد و بي حجابي زن و مرد موجب بيماری قلب و ذهن جوانان مي شود»
حالا بی حجابی زنها به کنار، منهم خودم زبانم لال هیچ وقت حجاب نداشتم و الان دیگر برای من روشن شده است که چرا بیماری قلبی گرفته ام! و چون امربه معروف از وظایف دینی و شرعی ماست من همه شما را – آقایان محترمی که این چند خط را می خوانید- دعوت می کنم که هیچ وقت مثل من بی حجاب نباشید چون حتما بیماری قلبی می گیرید. البته درهمین نطق امام جمعه چاقو کش مشهد فرمودند که حجاب برتر هم چادراست ولازم است که پارچه اش هم از کشور برادر چین وارد بشود ...که زحمت اش را برادران خود ما در موتلفه می کشند...

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com