تلخ نویسی های لقمانعلی:

Tuesday, June 17, 2008

دانشگاه زنجان و تقسیم وقاحت....

دفتر تحکیم وحدت« طیف شیراز» در نامه ای که به وزیر علوم نوشت در باره جریان دانشگاه زنجان اعلام موضع کرده وخواستار برخورد شدید با مسئولان متخلف شد. البته بنده وقتی این مقاله « کوبنده» آقای داریوش سجادی را خواندم دلم برای این مسئول « مظلوم» دانشگاه کباب شد. خداوند تبارک و تعالی یک دردنیا و صد درآخرت به این آقای سجادی اجر بدهد که همیشه می داند باد از کدام سو می آید. و اما در باره اطلاعیه دفترتحکیم، همان طور که خودشان نوشته اند « حادث‌شدن اين مساله در مجموعه دانشگاه كه بنا بر فرمايش امام راحل (ره) كارخانه انسان‌سازي است و تحت مديريت يكي از متوليان اصلي فرهنگ كشور، بسي قبيح‌تر مي‌نمايد». به نظر من اصلا این طور نیست. در این کشور عزیز، به قول آقای سجادی، کار دانشجویان « قباحت» دارد. یا به قول سرمقاله نویس کیهان، هرجا که می روی بساط توطئه پهن است.
من یکی که اصلا نمی فهمم که حرف حساب این برادران و خواهران دفتر تحکیم وحدت به واقع چیست! امام از کارخانه آدم سازی حرف زده اند و دکتر مددی، معاون دانشگاه زنجان هم کوشیده بود که « آدم» بسازد! این عیب اش در کجاست، من نمی فهمم!
ولی یک کم جدی باشیم.....
نمی دانم وقتی قباحت تقسیم می کردند این اراذل و اوباشی که به شکل و شیوه های مختلف از این جانوری که در مقام معاونت دانشگاه بود دفاع می کنند، کجا بودند؟

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com