تلخ نویسی های لقمانعلی:

Wednesday, January 20, 2010

نامه احمدی نژاد به بارک اوباما

برادر مکرم رئیس جمهور کشور استکباری امریکا:
با عرض سلام و تهنیت، همین چند لحظه پیش از طریق خبرگزاری فالس نیوز خودمان فهمیدم که انتخابات میان دوره ای ایالت ماساچوست را به رقیب جمهوری خواه خود باخته اید و بعید نیست که همین یک رای در سنا باعث بشود که رفرم برنامه های بهداشتی شما به دست انداز بیفتند. من در نامه ای که مدتی پیش برای برادر انقلابی ام مگابه ارسال کردم به ایشان هشدار دادم که بهتر است تا دیر نشده یک « شورای نگهبان» درست کند تا منبعد در « انتخابات» به مشکلاتی از این دست گرفتار نشود. حالا همان پیشنهاد را خدمت آن برادر مکرم تقدیم می کنم که تا این فاجعه تکرارنشد حتما دراسرع وقت برای کشور استکباری امریکا یک شورای نگهبان ایجاد نمائید که برانتخابات نظارت استصوابی داشته و نگذارد نوکران استکبار از صندوق های رای بیرون بیایند. درهمین راستا چون برادرمکرم ما حضرت آیت الله جنتی برای معالجه بیماری مزمن بواسیر خود عازم خارج از کشور هستند، چنانچه شما مایل به ایجاد نهاد انقلابی شورای نگهبان باشید، من می توانم از ایشان تمنا کنم که به جای لندن برای معالجه به واشنگتن بیاید و هم بواسیر خودش را معالجه کند و هم این که به دولت استکباری شما در ایجاد « شورای نگهبان» مشاوره بدهد. من از هم اکنون کیفیت بسیار بالای مشورت های برادر مکرم آیت الله جنتی راا برای جلوگیری از نتایج غیردلچسب انتخاباتی تضمین می کنم. ایشان دراین راستا، تجربه ای طولانی دارند و تا کنون حسابشان را پس داده اند و می توانید با خیال راحت ایجاد این نهاد سوپر انقلابی را به ایشان بسپارید.
به منزل هم سلام بنده و منزل را ابلاغ بفرمائید.
رئیس جمهور محبوب ایران- دکتر محمود احمدی نژاد

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com