تلخ نویسی های لقمانعلی:

Thursday, July 03, 2008

....ژل معجزه آسای جنسی

  1. امان از دست دوست بد! یه دوست قدیمی، چند ماهی پیشتر- یعنی درواقع پارسال- این لینک را برای من فرستاد. من هم که قدرت خدا هزار و یک جور عقده دارم، دستم بشکنه که به این لینک سرزدم. دیدم نوشته:
    « بهترین نوع ژل جنسی برای مردان با چهار كار برد . این ژل دارای چهار كارآیی بزرگ كنندگی و كلفت كنندگی ، افزایش میل و شهوت جنسی و همچنین موجب طولانی شدن مدت انجام عمل جنسی و نیز ضد عفونی نمودن ناحیه جنسی می باشد . این ژل با بهره گیری از فرمول حیوانی و گیاهی موجب افزایش قابل ملاحظه لذت جنسی شده و موجب افزایش رضایت جنسی در شریك جنسی می شود . این ژل همچنین موجب ازبین بردن درد در كسانی می شود كه به دلیل تنگی ناحیه یا عوارض دیگر در هنگام نزدیكی احساس درد می نمایند ».
    پیش خودم گفتم دیگه بهتر از این نمی شه. یه کمی خورد توی ذوقم چون قیمت اش کمی گرون بود ولی بعد به خودم گفتم، چشمم کور نمی شه هم خدا را داشته باشم و هم خرما رو. این ژل از زغفرون که کمتر نیست، تازه این ژل معجزه آسا، کیلوئی فقط 240 هزارتومنه که می شه حقوق سه هفته من. دل به دریا زدم، به خودم گفتم مهم نیست، سه ماه یه وعده غذا می خورم ولی باید این ژل معجزه آسا را بخرم آخه این چیه که فقط یه هوا بزرگتر از یک هسته خرما گذاشتم لای پام و دلم خوشه. هنوز نخریده و استفاده نکرده اصلا یه طوری شدم. دروغ چرا، خیلی ذوق کردم که بالاخره من هم می تونم، بعله. دیدم هنوز هیچی نشده چشمام داره سیاهی می ره. به روی خودم نیاورم و رفتم و دراولین فرصت، این ژل رو خریدم و همین که خریدم دیدم ای دل غافل این تازه اول بدبختیه. اولین کاری که کردم این بود که فکر کردم بد نیست یک دفعه دندونهام رو با این ژل مسواک بزنم. شاید ریشه های دندونم محکم شد و دوسه تا دندونی که افتادن،کار دنیا را چی دیدین، شاید دراومدن. ولی حالم داشت بهم می خورد. به نظرم رسید که دارم گریس می خورم . نمی دونم این سگ مصب چیکار کرد که با همون یک بار مسواکی که زدم، دو تا از دندونهام افتاد. دارم فکر می کنم که برم پیش دندانساز میدون حضرت معصومه و همه را بکشم و یک جفت دندون مصنوعی دست دوم بگذارم و خیالم را راحت کنم. ولی بعد مونده بودم که خوب، حالا این ژل معجزه آسا را خریدم، طرفش را از کجا پیداکنم. کاش این هائی که این اگهی را گذاشته اند توی انترنت آدرس چند تا خونه عفاف رو هم می دادند. ولی ازخدا که پنهون نیس از شما که به من ا زخدا نزدیکترین چرا پنهون بکنم. این شهر مقدس قم از این نظرها ده دفعه از پاریس هم بهتره. اصلن پاریس چیه، قم الان آمستردام جهان اسلامه چون هرچه که فکرش را بکنین توش پیدا می شه. ولی هنوز نمی دونستم که ژل را باید به کجام بزنم. یک دفه دیگه این پاراگراف را خوندم. دروغ چرا ترس برم داشت، چون از بچگی توی مغزم کرده بودن که آدم دروغگو کم حافظه هم هست و معمولا هم حسابش خرابه.یارو اگرچه می گه 4 کاربرد ولی شمردم دیدم نه بابا، این یارو شکسته نفسی کرده، این ژل راسی راسی معرکه اس:
    بزرگ کنندگی
    کلفت کنندگی
    افزایش میل و شهوت جنسی
    طولانی شدن مدت انجام عمل جنسی
    ضد عفونی نمودن ناجیه جنسی
    افزایش رضایت جنسی در شریک جنسی
    از بین بردن درد
    یادفروشگاههای زنجیره ای فرنگ افتادم که یادم نیس در کجا خونده بودم که هر وقت بعضی جنسا روی دستشون باد می کنه، می آدو میگن یکی بخر و یکی هم مجانی بگیر یا به نصف قیمت. این جا، هم یارو کیلوئی 240000 هزارتومن می گیره که 4 تا کاربرات بکنه ولی سه تا کار دیگه رو هم برات مجانی انجام می ده.
    خلاصه داشتم می گفتم هنوز نمی دونستم این پماد را به کجام باید بزنم!!!
دنباله دارد......

|

1 Comments:

  • از وبلاگ بنیاد فاطمة الزهرا بنت رسول الله دیدن فرمایید.

    zahra-zeynab.blogspot.com

    By Anonymous Anonymous, at 2:38 PM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com