تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, January 22, 2010

بیانیه من و عمه خانم برای حل مشکل صداوسیمای جمهوری اسلامی

با حجم زیاد بیانیه هائی که این روزها برای حل بحران ایران از سوی افراد و گروه های مختلف صادر می شود، ما امضا کنندگان این بیانیه- یعنی من و عمه خانم- به شدت نگران شده ایم که نکند حجم زیاد این بیانیه ها موجب گیجی و سردرگمی جنبش بشود. از سوی دیگر، برای ما خیلی برخوردگی داشت و هنوز دارد که حالا که این همه بیانیه صادر شده است، ما بیانیه صادر نکنیم و خواسته های خود را مطرح ننمائیم. همین جا باید به صدای بلند فریاد نمائیم که ما خودمان را کوچک تر از آن می دانیم که برای ملت شریف ایران راهکار ارایه کنیم چون به جد معتقدیم که این ملت شریف خودش عاقل و بالغ است و می داند که چه باید بکند. و اما چون خوف داریم که برنامه های اخیر صدا وسیما- به ویژه برنامه رو به فردا- باعث انحراف جنبش ملت بشود و بوی کباب به مشامشان خورده و گمراهشان بکند،ما به جد خواستار لغو این برنامه و حتی از بین بردن فیلم های مناظره هائی هستیم که تاکنون صورت گرفته است. به نظر ما این قباحت دارد که در ام القرای « وحدت کلمه»- کسی چیزی بگوید که با « کلمه» امام خامنه ای- حتی اندکی ناهمخوان باشد . دوم- اگرقرارباشد که برای سرگرمی مردم برنامه ای تهیه شود، پیشنهاد می کنیم که صداو سیما بین حسین بازجو و خسروخوبان مسابقه بیست سئوالی برگزار نماید. دریک دوره بعد، این مسابقه می تواند بین آقای رامین- معاون وزارت ارشاد- و آقای مرتضی نبوی- همه کاره روزنامه رسالت- انجام بگیرد.
سوم- اگر بنا به مشارکت دربحث و گفتگو باشد، خواستاریم که آیت الله نوری همدانی به همراه آیت الله احمد خاتمی دریک گفتگوی دوستانه شرکت کرده و به سئوالات بینندگان در باره « احکام طهارت» در یک نشست و « احکام نجاسات» در نشست دیگر جواب بدهند.
چهارم- با مراعات همه اقدامات امنیتی و نظامی مداح محترم حاجی ارضی و رئیس دفتر آقای احمدی نژاد- آقای مهندس مشائی- درباره هدفمند کردن یارانه ها در زمان نوح پیغمبر مناظره نمایند. این برنامه حداقل هفته ای یک شب اجرا شود و رئیس جلسه هم سرکار خانم رجبی باشند.
پنجم- آقای مرتضوی- علاوه برریاست اداره گمرک- با حفظ سمت ها- با فرمان امام خامنه ای به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب شود و آقای ضرغامی هم اگرسفیرجمهوری اسلامی در مغولستان نشود، حداقل برود دردانشگاه علامه و به جای استادان اخراجی آن دانشگاه به دانشجویان « تئوری های مدرن مدیریت» درس بدهد.
عمه خانم ( خانه دار بازنشسته)
لقمان علی ( طلبه سابق، بیکار)
با افتخار به عرض می رسانیم که هنوز مرکب این بیانیه ما خشک شنده، اولین خواسته ما از سوی دولت مهرورز انجام گرفته است و برنامه استکباری روبه فردا « نوزادمرگ» شد!

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com