تلخ نویسی های لقمانعلی:

Monday, March 08, 2010

بیچاره ملتی که تاریخ خودش را تحریف می کند!

عمه خانم گف لقمان بیچاره ملتی که برای قابل تحمل کردن وضعیت ناگوارکنونی اش خود را ناچارمی بیند تاتاریخ خودش را تحریف کند گفتم عمه خانم باز چی شده حرفهای بالاتر از دیپلم می زنین. خودتون که می دونین ما سوات موات زیاد نداریم. گفت نه لقمان این ویدئو رو نگاه بکن می بینی این مردک که خودش رو استاد علوم سیاسی هم می دونه چند تا دروغ گنده می گه تا حرف های خودش رو پیش ببره گفتم واسه چی دروغ بگه؟ عمه خانم گف این مردک بوی کباب شنیده... فکر می کنه دیر نیس دارودسته شاه بر گردن حالا خایه رضا شاه رو گرفته ول نمی کنه گفتم عمه خانم من که نمی دون شما از چی می گین ولی از شما بعیده این طوری حرف بزنین عمه خانم که حسابی عصبی بود گف آخه لقمان بدو وخوب رضا شاه بخوره توی سراین مردک پسیان و میرزاکوچک خان و خیابانی.... اینها « تجزیه طلب» بودن که این مردک آنها را به فروپاشی ایران متهم می کنه که رضا شاه اومد و جلوی فروپاشی ایرانو رو گرف گفتم عمه خانم والله چه عرض کنم من که گفتم سوات موات ندارم و تازه سنم هم به اون موقعا قد نمی ده عمه خانم گف وقتی استادای یک مملکتی این قدر خرفت باشن خوب معلومه که رئیس جمهورش هم الفنون می شه دیگه. پسیان به دستور سید ضیا قوام رو گرف بعد قوام شد نخست وزیرخواس پدر پسیان رو در بیاره.... یا بیچاره میرزاکوچک خان هم از چپا فحش می خوره هم از راستا حالا هم از خایه مالای رضا شاه گفتم حالا شما کوتاه بیائین بالاخره درس می شه عمه خانم با تعجب گف کی درست می شه...گفتم وقت گل نی....

Labels:

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com