تلخ نویسی های لقمانعلی:

Sunday, April 10, 2005

زن و مرد بودن!

داشتم از کثرت بیکاری وب گردی می کردم دیدم در یکی از سایت ها گزارش شده است که دو تا از خانمهای نماینده زالزالک ششم به ممنوعیت کار یک خبرنگار زن در زالزالک هفتم عکس العمل نشان دادند. اصل خبر را در زیر می آورم: «"فاطمه راكعي" و "شهربانو اماني"؛ دو عضو فراكسيون زنان مجلس[ همان زالزالک فعلی] ششم نسبت به عدم واكنش فراكسيون زنان مجلس [زالزالک فعلی] هفتم به اخراج خبرنگار "ايلنا" از مجلس[زالزالک] اظهار تعجب كردند.
اماني در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" در اين مورد، گفت: از آنجا كه علي‌‏نژاد يك خبرنگار زن است، فراكسيون زنان مجلس [زالزالک] بايد در جهت روشن شدن و تعديل اين قضيه فعاليت مي‌‏كرد»
من می گویم خیلی هم بیخود! زالزالک هفتم بر خلاف تهمتی که به آن زده می شود اصلا نماینده زن ندارد بلکه این هائی که با لباس زن در آن حضور پیدا می کنند به واقع مردهائی هستند که برای این که بارزالزالک هفتم جور بشود خود را به این هیبت در آورده اند. آخر شما انصاف دارید! اگر این ها « زن» بودند سعی می کردند «مهریه را سامان دهی » بکنند!یا اگر زن بودند، زمزمه « اجباری کردن چادر» می کردند!مگر همین « آقایان» زن نما نبودند که در کنا ربرادارن خود مخالف پیوستن ایران به کنوانسیون رفع تبعیض جنسی شده بودند! آخر قربون شکل ما ه شما: زن و مرد بودن که فقط به داشتن آلت این شکلی یا اون شکلی نیس که....! به نظرمن که اگرچه زن نیستم ولی مردمردهم نیستم، زنی که می خواهد این تبعیضات بر علیه اش بر قرار بماند، هرچه باشد زن نیست. حالا می خواهد به جای یک آلت زنانه دوازده آلت زنانه داشته باشد...

|

2 Comments:

  • This comment has been removed by a blog administrator.

    By Anonymous Anonymous, at 8:33 AM  

  • از لطف و مرحمت شما سپاسگزارم.باور کنید من جز این که نشسته ام و دارم نان و ماست خودم را می خورم کاری به کار کسی ندارم. اگر دیگران به کار من کار دارند من از دستم کاری بر نمی آید. موفق و سلامت باشید. لقمانعلی

    By Anonymous Anonymous, at 8:41 AM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com