تلخ نویسی های لقمانعلی:

Thursday, March 31, 2005

ای ضد انقلاب!

آقا جان من میگم این خر ما از کره گی اصلا دم نداشت. چیکار داری به انتخابات ریاست جمهوری درایران! تعداد نامزدها زیادند. خوب باشند. عوض اش با این تخم گنده ای که شورای نگهبان در انتخابات زالزالک هفتم گذاشت، تعداد رای دهندگان زیاد نخواهد بود. می گه این که کاری نداره. می گم نه دیگه.... تو هنوز این حضرات را خوب نشناخته ای! این جمهوری عوضی اسلامی آب رو از سرچشمه می بنده که بعدا بین دهاتیهائی که ما باشیم دعوا در نیاد. تویه بعضی از کشورها که شورای نگهبان ندارن مجبورن بعدا در انتخابات تقلب کنن. تو ایرون اصلا لازم نیس تو انتخابات تقلب بشه. شورای نگهبان از همان اول نمی زاره « غیرخودی ها» تویه انتخابات شرکت کنن. انتخابات اسلامی یعنی همین که درواقع اعضای شورای نگهبان «انتخاب» می کنن و بقیه هم که در نمایش انتخابات شرکت می کنن، این انتخاب ها را تائید می کنن. حالیت شد.
گفت ای ضد انقلاب!
گفتم شنیدی یه خانم هم نامزد ریاست جمهوری شده... گفت خوب، منظور، گفتم خیلی بیخود. مگه این مملکت صاحاب نداره که هرکی از ننه اش قهر کرده بیاد و برای این مقام مهم خودش رو نامزد کنه؟ این اصلن معنی داره زنی که در سال 2005 ، دیه اش حتی ازدیه بیضه چپ مردها هم کمتره، بیاد و تو این مملکت اسلامی خودش را نامزد هم چه مقام مهمی بکنه!
گفت ای ضد انقلاب!

ماده 435 قانون مجازات اسلامی
- قطع دو بیضه دیه کامل و قطع بیضه چپ دو ثلث دیه و قطع بیضه راست ثلث دیه دارد. ( به نقل از سایت نیروی انتظامی)

|

2 Comments:

  • لقمانعلی جان عزیزم، تو که این همه شیرین سخنی و خوب می نویسی چرا ما را در حسرت نوشته هایت گذاشته ای. دلم می خواهد هر جا را که نگاه می کنم اسمت را ببینم. دل همه برای مقاله های تو تنگ شده، همتی کن و بنویس...من خوبم و هیچ وقت عوض نخواهم شد، مطمئن باش. همیشه با تو هستم.

    By Anonymous Anonymous, at 9:00 AM  

  • مهمان محترم: با سلام، ز تعارف کم کن و بر مبلغ افزا....با شرمندگی من وقت و حوصله این گونه پیامها را ندارم. ممنون از لطف شما
    لقمانعلی

    By Anonymous Anonymous, at 5:27 PM  

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com