تلخ نویسی های لقمانعلی:

Thursday, April 07, 2005

دموکراسی و عصر حجر

از خدا که پنهان نیست از شما که بنده روسیاه خدا هستید چرا پنهان کنم. من به شدت دارم نگران زالزالک هفتم می شوم که قرار بود مجلس « اصول گرا» و بعد « آبادگران» باشد. ولی ظاهرا اصولی که به آن معتقدند این از کار در آمده است که تا می توانی « به فکر مداخل باش» و آبادگری هم بیشتر به « آبادی» جیب های خودشان مربوط می شود. پس از شکایت دو نماینده از ریاست زالزالک هفتم به خاطر پرداخت 11میلیون ریال عیدی به نمایندگان که به قول آنها « غیر قانونی» است، روشن شد که کمیته امام(ره) هم به نمایندگان زالزالک هفتم 5 میلیون ریال ( بن وپول نقد) پول توجیبی داده است ( روزنامه ایران تاریخ امروز). پس از دریافت 10 میلیون ریال بن کتاب از صداو سیما و تلفن موبایل و مخلفات مشابه در ماههای گذشته، من نمی دانم حالا نوبت کیست که به نمایندگان بی پول زالزالک هفتم « کمک مالی» بکند؟ فقط امیدوارم که این خبر به گوش آقا ی بوش و خانم رایس نرسد چون بعید نیست که آن بودجه ای را که می خواهند صرف اپوزسیون مفلوک این جمهوری عوضی اسلامی بکنندبا یک تصمیم « انقلابی» آن وجه را دراختیار نمایندگان زالزالک هفتم بگذارند که از اپوزسیون مفلوک این جمهوری عوضی اسلامی مستمند تر به نظر می رسد. من یکی که بااین کار مخالفتی ندارم چون حداقل اش این است که امریکا دیگر لازم نیست برای این که ایران را مثل عراق سمبل دموکراسی بکند، ما را به عصر حجر بر گرداند
شما هم بیخود به من گیر ندین که مرد حسابی، کجای کاری، ما خودمان به همت این جمهوری عوضی اسلامی، د رعصر حجر زندگی می کنیم.،

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com