تلخ نویسی های لقمانعلی:

Thursday, April 14, 2005

«کیسه کشیدن» دو وزیر در زالزالک هفتم:

«آقای الیاس نادران عضو ائتلاف آبادگران در زالزالک هفتم همانند نویسنده روزنامه جمهوری اسلامی که تشویش شنیع اذهان عمومی بوسیله ایشان، مدتی پیش در همین صفحات به اطلاع امت همیشه گریان ایران رسید، به تشویش اذهان عمومی دست زده است و جا دارد قاضی مرتضوی بدون اتلاف وقت دستور بازداشت وتعزیر او را صادر کند.
به نقل از روزنامه اعتماد(24 فروردین): «الياس‌ نادران‌ عضو ائتلاف‌ آبادگران‌ به‌ خبرنگاران‌ گفته‌ است‌ حسابي‌ به‌ تن‌ دو وزيركيسه‌ كشيده‌اند»

اولا،مگر زالزالک هفتم یک حمام عمومی شاه عباسی است که در آن به تن کسی کیسه بکشند؟
ثانیا از روی لباس که نمی توان به تن کسی کیسه کشید؟ اگر وزرای محترم را در زالزالک هفتم لخت کرده اند، در آن صورت، نمایندگان زن زالزالک هفتم در این میان چه می کرده اند؟ اگر در حضور خانمهای نماینده زالزالک هفتم، این وزرا را برای « کیسه کشیدن» لخت کرده اند که این کار صددرصد غیر شرعی مصداق آشکار جریحه دارکردن عفت عمومی است و باید به آن برخورد شود.
ثالثا، اگر زنهای نماینده زالزالک هفتم در مجلس و در جریان کیسه کشی حضور داشته اند باید در اسرع وقت روشن شود که آیا آنها هم کیسه کشیده اند یا فقط تماشا می کرده اند؟
رابعا اگر کیسه کشیده اند،آیا هیچ یک از روحانیون نماینده زالزالک هفتم برای این که این کیسه کشیدن مانع شرعی نداشته باشد بین این خانمهای نماینده ووزرای لخت شده عقد صیغه خوانده اند تا مانع شرعی برای تماس های شهوت انگیز وجود نداشته باشند یاخیر؟ البته اگر خانمهای نماینده زالزالک را برای وزرای لخت شده صیغه کرده باشند، براین کار هیچ منع شرعی نمی توان گرفت چون این خانمهای نماینده ووزرای لخت شده با یک دیگر محرم شده بودند.
خامسا، آقای نادران باید برای قاضی مرتضوی توضیح بدهد که به مصداق آیه شریفه، النطافت من الایمان، آیا علاوه بر کیسه کشیدن، از واجبی هم استفاده شده است یا خیر؟
سادسا اگر علاوه بر کیسه کشیدن، از واجبی هم استفاده شده است باید در اسرع وقت مشخص شود که دقیقا برای حذف موی کدام قسمت از بدن این آقایان از واجبی استفاده کرده اند و کروکی حضور نمایندگان زن زالزالک هفتم باید مشخص شود. بعلاوه، باید به آقایان و خانمهای نماینده زالزالک هفتم یادآوری شود که در استفاده از واجبی حداکثر دقت به عمل بیاید تا خدای ناکرده، کسی هوس خوردن واجبی نکند که موجب از دست رفتن مدیران قابل جمهوری عوضی اسلامی خواهد شد. اگر این مسئله اساسی نامشخص باقی بماند، در آن صورت فعالیت غیر شرعی زالزالک هفتم به واقع غیر قابل تحمل می شود و لازم است علاوه برقاضی مرتضوی، شورای نکبتی نگهبان هم به وظایف قانونی خود عمل کند.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com