تلخ نویسی های لقمانعلی:

Sunday, April 17, 2005

بابا جان کاه مال خودت نبود، کاهدون که مال خودت بود!

لابد در خبرها جریان فساد مالی در سازمان دخانیات را خوانده اید. من برخلاف همه شما که فکر می کنید باید این افراد فاسد را دستگیر و مجازات کرد معتقدم، به عوض، باید مدیرعامل سازمان دخانیات را ترفیع درجه داد و مثلا کردش وزیر اقتصاد و یا مدیر عامل شرکت ملی نفت. برای این پیشنهاد خود م هم دلیل دارم.
اولا وقتی نگاهی می کنید به لیست اتهامات، راست و ریست کردن آن چه که این آقای مدیر عامل تا به حال از بیت المال مسلمین کش رفته آن قدر وقت می گیرد که دیگر فرصت کش رفتن بیشتر ندارد.
برای این که فکر نکنید که منهم به دنباله روی از رسانه های استکباری و یا "ضد انقلاب" دارم برعلیه این جمهوری عوضی اسلامی تبلیغ می کنم من بخشی از آن در زیر می آورم:
- 3.5 میلیارد تومان
- 200 میلیون تومان رشوه
-60 عدد پراید و پژو
-16 عدد زانتیا
-50 عدد لپ تاپ
- روشن نبودن وضعیت 44 خودروی دیگر سازمان
- 1.5 کیلو گرم سکه و شمش طلا
- 4 میلیون دلار
- بکار گماردن 1200 نفر از بستگان ووابستگان
-ساختمانی که 2.9 میلیارد تومان قیمت داشت به حساب شرکت 4.08 میلیارد تومان خریداری شد
- 75 فقره دیگر از املاک دیگر سازمان هم ظاهرا " گم" شده اند.
شما کل این ارقام را که جمع بزنید مگر چقدر می شود!
شما هم عقل دارید! اگر توجه کنید که مدیر عامل محترم دو یا سه سال بیشتر نبود که به این سمت منصوب شده بود. خوب کسی که در این مدت کوتاه می تواند این همه ثروت ایجاد کند حتما آدم زرنگ و کاردانی است و جا دارد در این جمهوری عوضی به مقامات بالاتر برسد. درست مثل اعضای خانواده محترم بهرمانی که اگر چه بیشتر از این ثروت بهم زده اند ولی به عوض سالهای بیشتر مصدر امور بوده اند.
پس این را هم بگویم و بگذرم که بعید نمی دانم از سوی آقا زاده ها بر علیه مدیر عامل توطئه شده باشد.درست مثل مدتی پیشتر که بر علیه شهرام جزایری مظلوم هم توطئه کردند با این که ایشان د رازای وجوهاتی که به رئیس زالزالک ششم داد حتی انتظار یک تشکر خشک و خالی را نداشت تا چه رسد به این که خدای ناکرده سوء نیت داشته باشد...
من می گویم همین توطئه هاست که نمی گذارد کارها در ایران به دست کاردان سپرده شود!
ولی شما نظرتان چیست؟

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com