تلخ نویسی های لقمانعلی:

Wednesday, July 09, 2008

بشتابید! بشتابید! تخفیف های ویژه!


درراستای رسیدن به امنیت اخلاقی و اجتماعی وفرارفتن از آن، ميهمانان محترم هتل جلفای اصفهان با رعايت موارد زير می توانند از تخفيف ويژه برخوردار شوند:
خواهران و برادرانی که حجاب اسلامی را بطور کامل رعایت فرمایند، از 5 تا 10 درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.
خواهران:
روپوش گشاد و بلند به حدی که دو خواهر در آن جا شوند و دامن آن بر زمين کشيده شود و آستین ها حداقل 15 سانتی متر آویزان باشد، ۱۰ درصد.
چادر مشکی و نقاب و دستکش مشکی ۱۰ درصد ( اگرچشمها هم پوشیده باشد اصلح تر است).
چادر مشکی بدون نقاب و دستکش فقط ۵ درصد.
برادران:
اگرهمانند برادران مسلمان عرب دامن پوشیده، سرشان را تیغ انداخته و درازی ریش شان حداقل یک وجب باشد، 10 درصد.
برادرانی که کت و شلوار می پوشند، اگر شلوار برادران آن قدر گشاد باشد که برجستگی ها کلا محو شود و در صورت نبستن کمربند، شلوار از پا بيفتد، 5 درصد. البته اگر برادران ریش شان را تراشیده باشند، 5 درصد به صورتحساب اضافه خواهد شد.
- در صورتی که خواهران و برادران به اصطلاح متاهل، به جای تخت دونفره از تخت های جداگانه استفاده نمايند، ۱۰ در صد تخفيف ويژه به آن ها تعلق خواهد گرفت.
در صورت استفاده از تخت دو نفره، مخصوصا اگر فنرهای تخت دروضعیت آسیب پذیر قراربگیرد، ۱۰ درصد به بهای اتاق اضافه خواهد شد.
ازدواج دائم یا موقت تفاوتی در هزینه پرداختی ایجاد نخواهد کرد.
در صورتی که خواهران و برادران متاهل بر سر ميز غذای هتل با يک ديگر سخن نگويند و از مزاح و تبسم و خنده خودداری ورزند، ۱۰ درصد تخفيف ويژه همراه با يک وعده صبحانه مجانی به آن ها تعلق خواهد گرفت.
اگر گفتگو کرده و خنده با صدای بلند به گونه ای باشد که چهار دندان خواهران قابل رویت باشد، ۲۰ درصد به قيمت غذای اضافه خواهدشد.
مديريت هتل جلفا بابت خواندن هر رکعت نماز در نماز خانه ی اصلی هتل ۱ درصد تخفيف برای مهمانان عزيز قائل می شود.
برای آگاهی از تخفيف های بيشتر- برای دسته های عزاداری وسینه زنی- به مدیر هتل، حجت الاسلام حاجی محمد آگاهی مراجعه فرماييد.
تااطلاع ثانوی قمه زنی درمحدوده هتل ممنوع است. اگربرای انجام ماموریت های انقلابی، برادران به قمه نیازداشته باشند، می توانند از دفتر مدیرهتل، برای چند ساعت تا چند روز، قمه اجاره نمایند. با توجه به این امر که عرضه قمه بسیار محدود است، قیمت اجاره آن براساس قوانین بازار(ع) به میزان تقاضا برای قمه بستگی دارد.


|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com