تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, March 19, 2010

فتوای من کجاست؟

خدمت با سعادت خداوند تبارک و تعالی:
اگر از دست این امت بی ناموس به تو شکایت نکنم پس انتظار داری به اوباما نامه بنویسم؟ خبرموثق دارم که حدودا 120 سال پیش یک ملائی در همین تهران فتوا داد که « الیوم استعمال تنباکو و توتون بای نحو کان در حکم محاربه با امام زمان صلوات علیه است» ولی ادعا کرد که یک ملای فکسنی و بی نام و نشان در سامره چنین فتوا داد و هنوز مرکب این نوشته خشک نشده بود که مردم شروع کردند به شکستن قلیان و حتی دودکردن پهن به جای تنباکو و حتی در حرمسرای شاه هم برایش قلیان نیاوردند. مصرف دخانیات مالید که مالید. خودما بخوبی می دانیم که آن امت همیشه در صحنه واقعا با این کارشان شق القمر کرده بودند چون خودما درجریان هستیم که اگرروزی درجه خلوص مواد ما اندکی بالا و پایئن برود ما اصلا حوصله نداریم و حالمان به راستی خراب می شود. ولی چه شد و چگونه شد که حدودا 120 سال پیش همه به فتوای یک ملائی که اصلن در مقام و موقعیت ما نبود آن چنان عکس العمل نشان دادند و ماده خبیثه ای مثل دخانیات را کنار گذاشتند. و حالا که ما با کلی کبکبه و دبدبه و با چند تا ازملاهای خیلی بانفوذ حکومتی دیگر می آئیم و دست جمعی فتوا می دهیم برعدم مشروعیت این روز نحس چهارشنبه سوری. و اما بعد می بینیم که همین امت بی ناموس، امسال چهارشنبه سوری را مفصل تر از هر سال دیگر برگزار می کند. با وجود این که مرخصی همه پاسداران و بسیجی ها و بقیه اوباش را لغو کرده ایم ولی باز هم این جشن غیر شرعی بسیار مفصل تر از همیشه برگزار شده است. اگر از غصه دق نکنیم پس چه کنیم!
خیال ندارم مصدع اوقاع خالق باریتعالی بشوم ولی استدعا دارم تکلیف بنده را روشن بفرمائید. آخر من چگونه ولایت مطلقه فقیهی هستم که بخش عمده ای از امت همیشه درصحنه فتواهای مرا به تخم شان هم حساب نمی کنند کما این که نکرده اند. راستی خداوند تبارک و تعالی، « فتوای من کجاست؟». اگرقرار است که بنده دیگر فتوی ندهم که خوب، پس به عزرائیل بفرمائید بیاید و جان بنده را بگیرد.چون غیر از فتوا دادن که کار دیگری بلد نیستم. دراین سن و سال من که نمی توانم طراحی وب ووبلاگ بکنم. و یا این امت بی ناموس را به راه راست هدایت کن.
اگرامکان پذیر باشد، از طریق ایمیل حضرت آیت الله مکارم شیرازی بنده را ارشاد بفرمائید.( اگرلازم باشد ایمیل حضرت آیت الله مکارم را می توانید از امام دوازدهم بگیرید.)
سید علی خامنه ای

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com