تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, April 16, 2010

کاندوم سرآبکشی!

پسرخاله دختر عموی من که یک بسیجی دو آتشه است به من ایمیل زد که لقمان تعجب می کنم که تا این حد از مسایل روز ایران پرت افتاده ای و درباره شان چیزی نمی نویسی! به او ایمیل زدم و پرسیدم که منظورت کدوم مسئله است؟ درایمیلی که برای من فرستاد نوشت:
بسمه تعالی
حتما خبر داری که آقای احمدی نژاد عزمشان را جزم کرده اند که جمعیت ایران باید 150 میلیون نفر بشود و برای این که بتوان دراسرع وقت این کار را کرد از حاجی ترانسفر- ملقب به عسگراولادی – خواستند که سهام دو بانک چینی را خریداری بکنند به شرط این که این بانک به دو تا ازبرادران سپاه که درسفارت ایران در پکن کار می کنند وام بدهند تا آنها بتوانند درحومه پکن یک کارخانه کاندوم سازی سرآبکشی درست کرده و محصولات خود را به قیمت تمام شده به بازارهای ایران صادر نمایند.
بازبه او ایمیل زدم که پدرآمرزیده کاندوم سرآبکشی دیگه چه جور معجونیه؟
درتازه ترین ایمیلی که برای من فرستاد نوشت:
می دونی چیه! آقای احمدی نژاد دراین برنامه خیلی جدیه و این کاندوم ها قراره سرشون مثل آبکش سوراخ سوراخ باشه تا اسپرم ها بتونن از این سوراخا رد بشن و کار خودشون بکنن و به خواست خدا بتونیم با این برنامه استکباری کنترل جمعیت خیلی جدی و موثر مقابله بکنیم.
راست یا دروغ گردن این فامیل ما.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com