تلخ نویسی های لقمانعلی:

Monday, April 05, 2010

بنگاه شادمانی شهرستان اسلامی قم!

حالا که روابط دولت مهرورز با مراجع تقلید خوب شده با توجه به فرمایش تازه آیت الله صافی گلپایگانی که
«مسئولان زمینه نشاط و ارتقای فرهنگ اسلامی را در قم مهیا کنند»
آقای احمدی نژاد طبق حکمی آقای دکتر الهام- رئیس احتمالی دانشگاه تهران را به ریاست هیئت مدیره بنگاه شادمانی شهرستان اسلامی قم منصوب کردند. طبق دستور دیگراز وزیر بازرگانی خواستند تا منابع لازم برای واردات:
- 25000 دایره زنگی ساخت چین
-30000 شلیته که تا یک متر و نیم چین داشته باشد- اگر ساخت چین باشد بهتر است- ولی می توان از کشور برادرروسیه هم وارد شود.
به همین تعداد آلات و ادوات ضرب که بهتر است برای ارتقای فرهنگ اسلامی از کشور برادرپاکستان و یا احتمالا از مالزی وارد شود.
تعداد کافی فیلترشکن ماهواره ای تا بخصوص علمای حوزه علمیه و دیگربرادران و خواهران طلبه بتوانند با گذر از پارازیت های معمول برنامه بی بی سی را تماشا کرده و انبساط خاطر پیدا بکنند. استفاده از این ابزارها برای مشاهده دیگر برنامه های فرحبخش تلویزیون های استکباری بلامانع اعلام شد.
اخباررسیده از تهران حاکی است که آقای اسفندیار مشائی دریک نامه محرمانه از آقای احمدی نژاد گله کردند که مگرمن چه کم دارم که شما باز به سراغ آقای الهام رفته اید و او را به ریاست هیئیت مدیره بنگاه شادمانی شهرستان اسلامی قم منصوب کرده اید! با توجه به مناسبات بسیارحسنه ای که با مراجع محترم تقلید دارم بسیار بهتر از آقای الهام می توانستم موجبات نشاط این عزیزان را فراهم نمایم. هرچه زورزدیم به جواب آقای احمدی نژاد به مشائی دسترسی پیدا نکرده ایم.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com