تلخ نویسی های لقمانعلی:

Sunday, March 21, 2010

راه نجات سیدعلی

عمه خانم گف لقمان تو به دربار سلطان سید علی دسترسی نداری؟ گفتم عمه خانم داشتیم من آخه چه کاره ام که دستم به اون جاها برسه! ولی باز چی شده؟ عمه خانم گف هیچی اگرداشتی خیلی خوب بود چون می خواهم برای سلطان سید علی یک پیام خصوصی بفرستم. شیطونه رف توی جلدم گفتم نکنه می خوای بگی بیاد تو رو صیغه کنه عمه خانم چپ چپ نگاهم کرد و گف نه خره من توی جوونی حال وحوصله این مردای عوضی اهلیل به دست رو نداشتم حالا که دیگه پیرو زهوار دررفته شده ام. نه. می خوام براش پیغوم بدم یا برای مدتی خفه خون بگیره و یا هرچی می خواد بشه بده اون نره خره وحید برش گردونه و برعکس کنه و بعد اون بیاد و این برعکس ها رو به مردم بگه. مردم هم برای این که روشه کم کنن هرچه که اون می گه عکس شو انجام می دن و مملکت درس می شه. گفتم عمه خانم باز مارا کاشتی... گفت نه والله. یه دقیقه نگاه کن8-9 سال پیش یک فرمان غلیط 8 ماده ای برای مبارزه با فساد صادر کرد، بعدش چی شد؟ توی این 8 سال مملکت رو فساد برداشته، هفته و روزی نیست که دزد و باج گیر مدرن و قالتاق رو دستگیر نکنن. حتی می گن دست معاون اول هم کمی کجه. بعد اومدن اصل 44 قانون اساسی رو تفسیر کردن و سلطان سید علی فرمانشو هم صادر کرد که همه چی را به بخش خصوصی واگذار کنین و آقای رفسنجانی هم کمرشو قر داد و بشکن زد، حالا اینا دارن همه چی رو می دن به پاسدارها. پارسال را سال نوآوری اعلام کرد وزیر و رئیس جمهورش اومدن کشف یکی دیگه رو نو آوری کرده به اسم خودشون منتشر کردن و تنها وزیری که نوآوری نکرده، سردار محصولیه که اونم وقت نداره مقاله و پایان نامه کسی را کپی کنه و امسال هم که خدازده پس کله اش و اومد و فتوی داد که چارشنبه سوری حرامه و شرعی نیس. زن و مرد و بچه و پیروجوون اون قده قر دادن که الان دوسوم مردم ایران همه کمر درد گرفتن و تا سیزده بدرهیچ کس نمی تونه راس راس راه بره. حتی منه پیرزن از بس شلینگ تخته انداختم لگنم فکر می کنم جابجا شده باشه. حالا هم که اومده و گفته سال آینده سال « همت مضاعف» و « کار مضاعفه» من فکرمی کنم اغلب مردم می گیرن نصف بیشتر امسالو می خوابن. اگه واقعا می خواس کارا درس بشه باید یک فتوائی می داد که تنبلی کنید و یا دائم بخوابین و دست به سیاه و سفید نزنین. اونوقت خودت می دیدی که مردم چی کار می کردن!
به نظرم عمه خانم خیلی هم بی ربط نمی گف....

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com