تلخ نویسی های لقمانعلی:

Wednesday, April 28, 2010

کی بود کی بود من نبودم!

عمه خانم گفت لقمان کفش و کلاه کن بریم وضو بگیریم و بریم حرم مطهر چون می خوام توبه کنم. گفتم خدا بد نده عمه خانم مگه چی پیش اومده؟ البته که توبه دراسلام خیلی هم خوبه گفت چیزی نیس من یه عمری فکر می کردم اکثریت شما مردای ایرونی خیلی بی غیرتین یعنی وقتی رضا خان از سرمون به زورچادررو بر کشید مردا اعتراض زیادی نکردن. حتی تویه این سی سال هم کم اتفاق افتاده که اکثریت مرد ا به آنچه که این حاکمیت با ما زنا کرد، اعتراضی کرده باشن ولی الان می بینم وقتی این خانم مومنه - حاجیه شادی خانم صدر- که به نظرم می آد یک حجت الاسلام باشه مثل بقیه حجب الاسلامها یه چیزی نوش، محله آن چنان شلوغ شده که اون سرش ناپیدا! یعنی غیر از شیخ اجل سعدی بقیه مردا چنان بازی کی بود کی بود من نبودم دراوردن که من دارم شک می کنم آیا اصلا درایران هیچ مردی به زنی متلک می گه یا نه! اصلن این مسایل به مردا هم مربوط می شه یا خیر؟ واسه همین می خوام برم حرم مطهر و توبه کنم که چرا فکر می کردم این همه مردای خیلی باغیرت بی غیرت ان....
گفتم باشه عمه خانم پاشو بریم حرم مطهر..

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com