تلخ نویسی های لقمانعلی:

Saturday, February 05, 2005

امثال و حکم ( قسط چهارم)

« قحبه به مسجد افکند طفل حرامزاده را»، چشم امام جماعت مسجد کور، بچه اش را بزرگ کند.

« مال خودم مال خودم، مال مردم هم مال خودم»، شعار انتخاباتی رئیس شورای مصحلت

مجلس تمام گشت و به آخر رسید عمر، ما هم چنان درآخرصف ایستاده ایم

« سرش بوی قرمه سبزی می دهد»، پاش هم بوی پنیر.

« چاقو دسته خودش را نمی بره» ولی اگر مواظب نباشی، دست خودت را بریدی.

« خدا هیچ خانه ای را بی سرپرست نکنه» و هیچ کشوری را بدون وزرات « ارشاد»!

« انشاالله گربه است» اگر هم سگ بود، بلافاصله ختنه اش کن، پاک می شود

« چراغ ستمگر تا صبح نمی سوزد»، فعلا که 26 سال سوخت.

« راستگو، شرمنده نمی شود» ولی درایران، دروغ گوها هم نمی شوند.

« گر نگه دار من آن است که من می دانم»، هنوز یکی دو سری قتل های زنجیره ای جا دارم.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com