تلخ نویسی های لقمانعلی:

Friday, February 18, 2005

جمهوری نئوطالبانی ایران

«کمیته سامان ازدواج» و کمیته سامان حجاب
مقدمه
:
به میمنت ارایه طرح اجباری کردن چادر وکوشش نمایندگان زالزالک هفتم* برای ایجاد« کمیته سامان ازدواج» [ برای تعیین میزان مهریه] بطور هم زمان در تهران و قم منتشر خواهد شد

*دریادداشتهای پیشین اشاره کردم که سخن گفتن از «مجلس» یا «انتخابات» ، موجب می شود كه روحیه ام خراب شود و به یاد عکس های اعتصاب غذای پر ملات نمایندگان زالزالک ششم می افتم وبه من احساس شدید گرسنگی دست می دهد که باعث می شود زخم اثنی عشرم عود کند. به همین خاطر، ترجیح می دهم از زالزالك ششم وهفتم حرف بزنم كه مرا به یاد بچگی هایم می اندازد كه هر وقت زالزالک می خوردم مثل بقیه بچه ها تا سه روز اسهال داشتم.

یادتان هست که حدودا یک سال پیش، مقام معظم رهبری با صدور بخش نامه ای که از سوی شورای « دموکراتیک» نگهبان به اجرا درآمد، شماری از پاسداران زن و مرد انقلاب اسلامی را به نمایندگی خویش درزالزالک هفتم منصوب نمود آقای حداد عادل – که نزدیک بود در زالزالک ششم به نمایندگی برسد و سرانجام رسید- این بار ولی به ریاست زالزالک هفتم رسید و از گردراه نرسیده وعده داد كه یك ژاپون اسلامی تحویل امت حزب الله بدهد. البته پاسداران مستقر درزالزالک هفتم فعلا برای این که پدراستکبار جهانی را دربیاورند، شروع کرده اند به آتش زدن دلارهای منحوس صندوق ذخیره ارزی. آقای جنتی و هاشمی عراقی ملقب به شاهرودی هم مژده دادند كه می خواهند وزارت امر به معروف و نهی از منكر ایجاد كرده و تتمه تظاهرات غیر اسلامی را در جامعه صددرصد اسلامی ایران محو نمایند. چه چیزی بهتر از این! دنیا را دارد کفر بر می دارد وما در «جمهوری» عوضی نه یک کلمه کم ونه یک کلمه زیاد اسلامی، حتی یک وزرات خانه فکسنی نهی از منکر هم نداریم! یعنی شما، می گوئید که ما اسلام مان به اندازه اسلام برادران طالبانی هم سنگر مان در کشور برادر افغانستان، قرص و محکم نیست! این اصلا معنی دارد که در ایران اسلامی، مثلا داشتن ریش برای آقایان اجباری نباشد! یا دخترها، باحجاب اسلامی به مدرسه و دانشگاه بروند! تازه بروند که چی بشود! ما خودمان که از دانشگاه آزاد علی آباد کتول مدرک کارشناسی ارشد گرفته ایم چه دسته گلی به سر این مملکت اسلامی زده ایم که این خواهرها بزنند! من حتی فکر می کنم که به تبعیت از حکومت مترقی عربستان سعودی، باید انتخابات ایران مردانه بشود. یعنی که چی در قرن بیست و یکم، زنها رای بدهند! به هر تقدیر، ضمن استقبال از تشكیل این وزارت خانه و هم چنین دلخوشی بی اندازه از ژاپون اسلامی شدن ایران، به عنوان دلسوزی و راهنمائی چند نكته را یادآوری می كنیم كه احتمالا می تواند مفید باشد.

بیانیه اعلام مواضع جمهوری نئوطالبانی ایران

همراه با تهدیدات و جنگ روانی استکبار جهانی به رهبری امریکای جهان خوار حفظ بیضه ی اسلام ناب محمدی- نه انواع قلابی خارجی و به خصوص امریكائی و هنگ كنگی اش- و عدم توجه كامل به حقوق معمولی امت همیشه گریان ایران، ا زهمیشه مهم تر شده است. 26 سال است که از همه سو در محاصره هستیم وبه خواست خداوند و فداکاری های سربازان گمنام و بد نام و صاحب نام امام زمان توانستیم این « جمهوری» نو پا را به این جا برسانیم. اگر از همان ابتدا به فرمایشات امام راحل عمل می کردیم به یقین بسیاری از مشکلات کنونی رانداشتیم ولی مع الاصف، این کار را نکرده ایم- یعنی کرده ایم ولی نتیجه نداد.
به یاد داشته باشیم که به گفته امام راحل[1] « روزنامه ها را بخوانيد اينهايي كه فرياد مي زنند بايد دموكراسي باشد اينها مسيرشان غيرماست. اينهايي كه اسمي از اسلام نمي آورند و اجتناب مي كنند از اين كه اسمي از اسلام بياورند و در عمرشان بسم الله الرحمن الرحيم بگويند[...] اينها مي خواهند سر پوش بگذارند روي مقاصد خودشان آن مقاصدي كه بر خلاف مسير ماست با اسم يكنفري كه ملي است. مسير ما مسير نفت نيست. نفت پيش ما مطرح نيست. ملي كردن نفت پيش ما مطرح نيست. اين اشتباه است. ما اسلام را مي خواهيم. اسلام كه آمد نفت هم مال خودمان مي شود. مقصد ما اسلام است مقصد ما نفت نيست، اگر يك نفر نفت را ملي كرده است اسلام را كنار بگذارند و براي او سينه بزنند».
از آن گذشته، اگر بیش از صد نشریه را در سه چها رسال گذشته تعطیل می کردیم و مدیران وروزنامه نگاران را به محاکمه می کشیدیم و یا حتی بدون محاکمه به زندان می انداختیم ودرزندان یا در خانه های امن دیگر تعزیز می کردیم وضع مان حتما بهتر از حالا بود ولی مع الاصف و برخلاف دستور صریح امام این کار را نکردیم. به فرموده امام، « اگر ما از اول.... قلم تمام مطبوعات مزدور را شكستته بوديم و تمام مجلات فاسد را تعطيل كرده بوديم و رؤساي آنها را به محاكمه كشيده بوديم و حزبهاي فاسد را ممنوع اعلام كرده بوديم و رؤساي آنها را به جزاي خودشان رسانده بوديم، چوبه هاي دار در ميدانهاي بزرگ بر پا كرده بوديم و مفسدين وفاسدين را درو كرده بوديم اين زحمتها پيش نمي آمد» حالا که پیش آمده است این بر ذمه سربازان گمنام امام زمان است که حجت را تمام کرده و زمینه را برای ظهور امام زمان آماده نمایند. براساس رهنمودهای انقلابی امام راحل جمهوری نئو طالبانی ایران علاوه بر ایجاد وزارت خانه امر به معروف و نهی از منکر، علاوه بر کمیته سامان ازدواج، کمیته سامان حجاب تشکیل خواهد داد تا بتواند در برابر استکبار جهانی با تکیه بر مکتب نجات بخش اسلام ایستادگی نماید. به همین خاطر:
سعی در گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی، از جمله، مخالفت شبانه روزی با تساهل و مدارا، ضدیت آشتی ناپذیر باالتقاط عقیدتی، مخالفت جدی با همه نمودهای ارزشی پس از شاه سلطانحسین صفوی، ترویج وحدت كلمه- یعنی همه با من یا برین گم شین- از تكالیف دائمی جمهوری نئوطالبانی ایران است.
Ø برای تسهیل شرایط و رسیدن به یک جامعه اسلامی ناب محمدی ،آقای خامنه ای باید بدون فوت وقت با یك فرمان حكومتی ریش را برای مردان اجباری نماید.
Ø وظیفه اصلی ماموران وزارت خانه نهی از منكر[ که پس از گذران مسیر قانونی در زالزالک هفتم ایجاد خواهد شد] این است که ریش مردم را گاه و بیگاه اندازه گیری نمایند.
Ø پیشنهاد می كنیم كه ریش مردان نباید از یك وجب كمتر باشد.
Ø برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، پیشنهاد می شود كه آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله صانعی با حفظ سمت به عنوان سفیر دولت جمهوری عوضی اسلامی به لندن و اوکراین مامور شوند كه خدای ناکرده مسئله و مشکلی پیش نیاید و در دسترس ماموران وزارت خانه محترم نباشند.
Ø دولت جمهوری نئوطالبانی ایران باید به همه سفارت خانه های تابعه دستورالعمل صادر كرده و مفاد این قانون را در اختیار امت ایرانی قرار بدهد. به عنوان راهنمائی به برادران محترم ساکن خارج از ایران یادآوری می شود كه مهم نیست درپاریس زندگی می كنند یا در بارسلونا، در هر دو حالت بهتر است اجازه ندهند ریش شان از یك وجب كوتاه تر بشود. چون كار دنیا را چه دیدید، خدای ناكرده پدری یا مادری فوت می شود و شما ناچار می شوید برای شركت در مراسم تدفین و عزاداری به ایران بروید. در آن صورت، كوتاهی ریش برای شما مشكل خواهد شد.
Ø لازم است برادران محترم ساکن خارج از ایران توجه بفرمایند كه اگر چه برای مسافرت به دیگر كشورهای جهان، به ویزا نیازدارند ولی بازگشت به ایران اگرچه به ویزا نیاز ندارد ولی داشتن ریش برای این مسافرت الزامی است.
Ø با صلاح دید زالزالك هفتم- اگر در ته دیگ صندوق ذخیره دلاری مانده باشد- از هم اكنون از دولت انگلیس، به مقدار زیادی وسایل و ابزارهای استراق سمع خریداری شود- احتمالا از همان هائی كه در دفتر سازمان ملل متحد در نیویورك مورد استفاده قرار گرفت- تا ماموران زحمت كش این وزارت خانه بتوانند كشف كنند كه از 70 میلیون جمعیت ایران چه تعداد به رادیو های غیر اسلامی گوش می دهند یا نوار ضبط صوت دارند واز نوارهای سوسن، ابی، مرتضی، لیلافروهر و یا آغاسی نئشه می شوند.
Ø پیشنهاد می شود كه ضبط صوت ها و تلویزیون های دستگیر شده به كشور اسلامی افغانستان صادر شده و درآمدهای ارزی به دست آمده، به مسئولیت وزارت محترم ارشاد، به صورت یارانه در اختیار زائران عتبات قرار بگیرد و اگر این مآخد، برای صرف این درآمدها كافی نباشد، بقیه به صورت یارانه ارزی در اختیار سازمان كیهان و رسالت و احتمالا همشهری قرار بگیرد.
Ø هم چنین پیشنهاد می شود كه به هر طریقی كه ممكن باشد از وزارت دفاع امریكا یا اسرائیل كه به جمهوری نئوطالبانی ایران نزدیك تر است. تعدادی دستگاههای پیچیده رد یاب امواج رادیوئی برای كشف تلویزیون های ماهواره ای خریداری نموده و شماری از خواهران و برادران حزب الله را برای كارآموزی به اورشلیم اعزام نمایند كه علاوه بر نماز گذاری در مسجد اعظم، شیوة دقیق كاركردن با این ابزارها را آموخته و در بازگشت به میهن اسلامی، خدمت گذار نظام باشند.
Ø در همین راستا پیشنهاد می شود كه به تبعیت از قواینن بازار(ع)، برای متخلفان جریمه های نقدی در نظر گرفته شود:
Ø به ازای هر نیم سانتی كه ریش آقایان از میزان تعیین شده از سوی شورای نگهبان كوتاه تر باشد 50 هزار تومان برای بار اول و 150 هزار تومان وقتی كه این عمل شنیع تكرار می شود.
Ø به ازای هر یك نیم ساعتی كه كسی به نوار موسیقی گوش كرده یا به صفحات كفرآمیز تلویزیون ماهواره ای نگریسته باشد، 10 هزار تومان ودر صورت تكرار، میزان جریمه دو برابر خواهد شد.
Ø برای این كه چهره مظلوم اسلام ناب بیش از این بازیچه دست عناصر ناباب نشود پیشنهاد می شود كه از زدن شلاق به متخلفان در ملاء عام اجتناب شود. در مواردی كه قانون – یعنی قاضی مرتضوی- مشخص می نماید، می توان این مجازات صددرصداسلامی را فقط با حضور ایشان یا نماینده ایشان ولی بدوراز چشم عموم و به ویژه روزنامه نگاران استكباری در زیر زمین دادستانی تهران به اجرا در آورد.
Ø فایده اصلی جایگزینی جزای نقدی به جای شلاق این است كه بخشی از كسری بودجه دولت، به این ترتیب، بدون كوچكترین اثر تورمی تامین مالی خواهد شد.
Ø البته کاهش از کسری بودجه یک پی آمد ناگوار دارد و آن این است که مسئولان بانک مرکزی دیگر مجبور نمی شوند تا برای ضربه زدن به دلار، ارزش آن را به ریال باز هم بالاتر ببرند تا تقاضا برای آن سقوط کرده و بر بحران مالی امریکا اضافه شود. هیئتی مرکب از رئیس بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و دارائی، فرمانده سپاه پاسداران، رئیس مرکز پژوهشها، منشی رئیس شورای مصلحت نظام باید برای این منظور چاره جوئی نمایند.
Ø برای این كه جامعه ی ا یران هرچه بیشتر به جامعه ناب اسلامی صدر اسلام شبیه تر شود و بعلاوه گمان بر این نرود که جمهوری نئوطالبانی ایران بین رعیت اسلام تبعیض قائل می شود و به اقشاری درجامعه توجه نمی کند لازم است آقای خامنه ای در اسرع وقت، فتوای ممنوعیت آموزش دختران و الزام به استفاده از چادر را صادر فرموده تا خواهران نیز از نعمات اسلامی بهره مند شوند.
Ø حداکثرتا یک هفته پس از صدور این فرمان، همه مدارس دخترانه باید تعطیل شده و امکانات لازم دراختیار «کمیته سامان ازدواج» - که به فرمان رهبر تشکیل خواهد شد- قرار بگیرد.
Ø معلمان و دیگر کارمندانی که به این ترتیب ازکار بیکار می شوند، بطور نیمه وقت به استخدام « کمیته برگزاری بزرگداشت انقلاب اسلامی» در می آیند تا این بزرگداشتها با رونق بیشتری برگزار شود.
Ø استخدام نیمه وقت معلمان و کارمندان بیکار شده در « ستاد برگزاری نماز جمعه» نیز مشروط بر این که هزینه استخدام آنها باری بر دوش هزینه های نظامی و امنیتی مملکت نباشد، بلامانع است
Ø زنان و دختران در استفاده از چادر هیچ محدودیت سنی نخواهند داشت. البته دخترهائی که هنوز از کهنه درنیامده اند، می توانند به جای چادراز حجاب اسلامی هم استفاده نمایند.
Ø در مورد این دخترها، همرنگ بودن روسری با کهنه، اجباری نیست. ولی اگر والدین بخواهند به خاطر رعایت موازین اسلامی، از چادر استفاده نمایند، برای جلوگیری از اشاعه فرهنگ منحط غربی ، ضروری است که چادر و کهنه از یک رنگ بوده و از رنگهای الوان نباشد.
Ø در اولین فرصت ممکن، فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل « کمیته سامان ازدواج» صادرشده، به خواهران منصوب شده از سوی ایشان در زالزالک هفتم ابلاغ شود.
Ø با تائید مقام رهبری، نمایندگان زن در زالزالک هفتم در این کمیته عضویت خواهند داشت و ریاست این کمیته، هر 2 ماه یک بار بین اعضاء دست به دست خواهد شد. هیچ خواهری نمی تواند بیش از دو بار به ریاست کمیته منصوب شود.
Ø وظیفه اصلی « کمیته سامان ازدواج» با توجه به مختصات منطقه ای، تعیین میزان مهریه برای دخترهاست. علاوه بر مختصات منطقه ای، باید با مشاورت مشاور بین المللی مقام معظم رهبری، براساس مختصات شخصی، سن، قد، رنگ مو، چاقی یا لاغری، اندازه باسن، شکل چشم و ابرو، مهریه تعیین شود. این بی عددالتی محض اجتماعی است که میزان مهریه دختران از هر منطقه به منطقه ای و از هر شهری به شهر دیگر و یا از شهر به روستا متفاوت نباشد. از آن گذشته، این چه معنا دارد که یک دختر 9 ساله همان میزان مهریه داشته باشد که یک خانم 50 ساله! به قول یکی از وکلای زالزالک پنجم- « مقوله استهلاک» را باید در نظر گرفت.
Ø شورای « دموکراتیک» نگهبان مسئولیت دارد که هر 6 ماه یک بار، با توجه به میزان تورم در جامعه، میزان مهریه را تعدیل نماید.
Ø تصمیم « کمیته سامان ازدواج» مثل تصمیمات شورای « دموکراتیک» نگهبان نهائی است و طرفین تا موقعی که اتفاقی رخ نداده باشد، حق تقاضای تجدید نظرندارند.
Ø تبانی بر سر میزان مهریه تعیین شده از سوی « کمیته سامان ازدواج» غیر قانونی است و متخلفان تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.
Ø نظر به این که زندان های کشوردیگرظرفیت پذیرش زندانی بیشتر ندارند، تا اطلاع ثانوی که زندان های بیشتری در سطح کشور احداث شود، استفاده از سفته مدت دار به ازای مهریه، وجاهت قانونی ندارد و طرفین مورد تعقیب قرار خواهند گرفت. نکول شدن سفته، بی گمان فشار بیشتری بر زندانها وارد می آوردکه به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
Ø دفاتر ثبت اسناد، فقط بر مبنای مهریه تعیین شده از سوی « کمیته سامان ازدواج» محلی می توانند عقد را در دفاتر خویش ثبت نمایند. هرصاحب دفتری که تخلف کند، مورد تعقیب قرار می گیرد ومیزان وشکل مجازات را قاضی مرتضوی تعیین خواهد کرد.
Ø اخذ پورسانت و یا چانه زنی برای تخفیف در میزان مهریه تعیین شده از سوی کمیته سامان ازدواج غیر قانونی است.
Ø براساس اجماع مراجع تقلید دهگانه، اصول و مقررات عقود اسلامی شامل تصمیمات اتخاذ شده از سوی « کمیته سامان ازدواج» نمی شود. یعنی رضایت طرفین برای قبول نکردن میزان تعیین شده کافی نیست و ضمانت اجرائی ندارد.
Ø درصورتی که ازدواج درهمان سال اول زندگی مشترک به طلاق بیانجامد، شوهر حق دارد که با 50% درصد تخفیف، بقیه مهریه را از همسرسابق اش طلب کند. اگر طلاق در سال دوم اتفاق بیفتد، که میزان تخفیف 75% خواهد بود. و بعداز آن هم، شوهر هیچ حقی به مهریه پرداختی ندارد چون، مهریه تعیین شده از سوی کمیته سامان ازدواج، به واقع اجرت المثلی است که شامل بازپرداخت نمی شود.
Ø هم زمان با اجباری شدن چادر، امت همیشه گریان بایددر حفظ شعائر اسلامی در همه سطوح حداکثر جدیت را به خرج بدهند. عدم توجه به شعائر اسلامی مجازات های سخت دراین و آن دنیادر پی خواهد داشت.
Ø مسلمانان عزیز در شهرهای كوچك و دهات توجه نمایند که اصلا و ابدا با اسلام ناب محمدی جور در نمی آید كه حیوانات بدون ذره ای شرم وحیا. لخت وعور باشند. شورای نگهبان با هم فكری شورای مصلحت نظام باید در اسرع وقت، پوشش مناسب اسلامی برای چارپایان تهیه و تصویب نموده و برای اجرا به زالزالك یك دست هفتم اعلام نماید.
Ø برای حفظ شئونات اسلامی نزدیكی حیوانات بدون كسب اجازه رسمی ازامام جمعه محل ممنوع است و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
Ø لازم است در سرتاسر ایران اسلامی، برای تمام مساجد و محلات مختلف دفتر حضور وغیاب جهت برپائی نماز جماعت در پنج نوبت ساخته و تمام مردان را مكلف نموده كه ضمن شركت در جماعات به سخنان امام جمعه ها گوش داده و حلال را از حرام تشخیص داده و به دیگران منتقل نمایند.
Ø به تشخیص قاضی مرتضوی یا نماینده او، كسانی كه در حال اغماء هستند یا از بیماری های سخت دیگر عذاب می كشند می توانند در نماز جماعت شركت نكنند ولی عدم شركت بدون مجوز قانونی از دادستان تهران، مجازات شدیدی به دنبال خواهد داشت.
Ø به فرمان مقام معظم رهبری، در طول پنج وعده نماز هیچ كس حق ندارد در خانه خود را قفل وزنجیر نماید. ماموران خداترس وزارت محترم نهی از منكر باید بدون بلند كردن ریش تراشی یا كامپیوتر لپتاب، در این خا نه ها به دنبال كسانی بگردند كه بدون اجازه از قاضی مرتضوی در نماز جماعت شركت نمی كنند.
Ø مجازات این گونه افراد را قانون- آقای خامنه ای و یا رئیس قوه غذائیه قاضی مرتضوی- تعیین خواهد كرد.
بخش های دیگر این مرامنامه متعاقبا به اطلاع امت همیشه گریان ایران خواهد رسید.
[1] آن چه از سخنان خمینی نقل شده از مقاله ایرج شکری: یادواره خمینی ازسایت عصر نو آمده است.
یادآوری لازم: این نوشته ناقابل را برای چند تا از سایت های انترنتی فرستاده ام ولی هیچ کدام برای انتشار آن « جا» نداشتندو در نتیجه در این وبلاگ خشک و خالی خودم منتشر می شود. استقاده از مطالب این وبلاگ با ذکر ماخذ برای همگان آزاد است مگر کسانی که که مشتاقانه خواهان یورش امریکا به ایران هستند.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com